List desperatki do serwisu technicznego





W ubiegłym roku zmieniłam CHŁOPAKA na MĘŻA
i zauważyłam znaczny spadek wydajności działania,
w szczególności w aplikacjach KWIATY i BIŻUTERIA,
które w CHŁOPAKU działały dotychczas bez zarzutu.
Dodatkowo MĄŻ - widocznie samoistnie - odinstalował kilka bardzo wartościowych programów, takich jak ROMANS i ZAINTERESOWANIE,
a w zamian zainstalował, zupełnie przeze mnie niechciane aplikacje KOMPUTER i SPORT.
ROZMOWA z Nim nie działa zupełnie, a aplikacja SPRZĄTANIE DOMU
po prostu zawiesza system.
Uruchamiałam aplikacje wsparcia KŁÓTNIA,
aby naprawić problem, ale bezskutecznie.

 - Desperatka


DROGA DESPERATKO!
Pragniemy na wstępie zwrócić Twoją uwagę,
iż CHŁOPAK jest pakietem rozrywkowym,
podczas, gdy MĄŻ jest systemem operacyjnym.

Spróbuj wprowadzić komendę C:\\MYSLALAM_ZE_MNIE_KOCHASZ, włączyć ŁZY, oraz zainstalować WINĘ.
Jeżeli wszystko zadziała jak powinno, MĄŻ powinien automatycznie włączyć aplikacje BIŻUTERIA i KWIATY.

Pamiętaj jednak, że nadużywanie tych aplikacji może doprowadzić MĘŻA do wystąpienia błędów GROBOWA_CISZA lub PIWO.

PIWO jest bardzo nieprzyjemnym programem,
który w pewnych sytuacjach może włączyć plik GLOSNE_CHRAPANIE.MP3.
Cokolwiek byś robiła, pamiętaj jednak, żeby nie instalować TEŚCIOWEJ.

- Serwis techniczny